Monday, December 11, 2006
مادر کیانوش سنجری به دیدار وی رفت
در شصت وپنجمین روز بازداشت کیانوش سنجری مادر این وبلاگ نویس و فعال حقوق بشری در زندان اوین به دیدار وی رفت و با وی ملاقات کرد .کیانوش سنجری شدت از لحاظ جسمی تحلیل رفته است و بنا بر خبرهای رسیده همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود.

کیانوش سنجری که بدون اتهام در سلول انفرادی به سر می برد درطی دوران بازداشت به شدت شکنجه شده است.
کارزار آزادی کیانوش سنجری با پیگیری شکایت خود از جمهوری اسلامی اعلام می کند در صورتی که کیانوش سنجری و احمد باطبی هر چه سریعتر آزاد نشوند در مقابل دفتر سازمان ملل اقدام به برگزاری تجمع خواهد کرد.
ما تاکید می کنیم نگهداری کیانوش سنجری در سلول انفرادی صرفا به دلیل تحت فشارقرار دادن وی برای اعترافات کذب و از بین بردن وی می باشد. در صورتی که مشکلی برای کیانوش و احمد باطبی در بند 209 به وجود آید وزارت اطلاعات و شخص محسنی اژه ای باید پاسخگو باشند و ما طی نامه ای به مجلس خواهان توضیح وزیر اطلاعات خواهیم شد.
در آخر اعلام می کنیم از تمامی فعالین سیاسی،حقوق بشری و دانشجویی در ایران و سایر نقاط جهان برای آزادی این دو زندانی کمک می خواهیم.
دوستان عزیز می توانید برای حمایت از کارزار آزادی کیانوش سنجری نام خود و بلاگتان(در صورت وجود) را به آدرس ایمیل ما بفرستید یا نامتان را درقسمت نظرات ثبت کنید
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام
بسه دیگه بس که وعده و وعید ... شما جدآ فکر می کنید از طریق سازمان ملل به نتیجه میرسید ... نه نمیرسید.سازمان ملل مگه در مورد زهرا کاظمی و رامین جهانبگلو چی کار کرد که حالا بخواد برای کیانوش بکنه ...اونم جهانبگلو معروف و زهرا کاظمی تابعه کانادا ... تو رو خدا نگید به این روش امیدوارید ...مگه در مورد مانا نیستانی نازنین و مظلوم جواب داد ... من و شما هممون می دونیم که اینجوری اونها اعترافاشون رو میگین بعد هم مثل جهانبگلو ولش می کنن ... اگه هم زیر شکنجه مرد میگن اتفاقی بود مثل زهرا کاظمی ... مثل صدها نفر دیگه ... باید از طریق دانشگاهها اقدام کنیم ... باید یه بار دیگه از دانشگاهها کمک بخوایم ... من نمیدونم میانگین سنی شما چقدره و زمان آقاجری دانشجو بودید یا نه ... اما ما یه هفته دانشگاهها رو تعطیل کردیم و یادم هست که هر روز یه دانشگاه بودیم و به نتیجه هم رسیدیم ... اون که آقاجری بود ... هم من و هم شما میدونید که کیانوش چقدر مظلوم تره اون نه سنش به جنگ و جبهه می خوره نه یه پدر معروف پشت سرشه ... من از طریق انجمن اسلامی دانشگاه سابقم اقدام کردم و تو دانشگاه جدیدم هم این موضوع مطرح شده ... اما من اطلاع ندارم ایشون دانشجوی کدوم دانشگاه بوده (شاید از طریق اعضای سابق که هستن یا رفتن بشه یه کارهایی کرد ) تا از اون طریق هم اقدام بشه ... باید برای آزادی این دو یعنی باطبی و سنجری میتینگ مشخص و داخل حریم دانشگاه داشته باشیم که مشکل مجوز نداشته باشیم ... اون از 16 آذر که انگار روز کارگر و کارگزان بود ... به هرحال این پیشنهاد منه و امیدوارم که یه بار هم شده با چشمهای باز ببینید که ایتنها رو نمیشه وادار کرد به کار درست اونم از طریق سازمان ملل ... .منتظر پاسخ شما هستم
شاد و پیروز باشید

Anonymous Anonymous said...
با درود و خسته نباشیدی از برای تداومتان .