Sunday, December 24, 2006
کیانوش سنجری در معرض خطر مرگ قرار دارد
کیانوش سنجری بعد از آنکه به دلیل فشار های فعالین حقوق بشر از بند209 به بند عمومی منتقل شد سه روز را در قرنطینه گذراند.
کیانوش بعد از طی این دوران به اندرزگاه 8 زندان اوین منتقل شد و این بند بندی است که اشرار و قاتلین حرفه ای در آن نگهداری می شوند.کیانوش سنجری دیروز توسط اشرار این بند تهدید به مرگ شده است.
کیفیت بسیار بد غذا در این بند سبب شده است کیانوش نتواند از غذای آن استفاده کند و ما اعلام می کنیم کیانوش سنجری با وضعیت فعلی درمعرض خطر مرگ قرار دارد.
متاسفانه با آنکه قانون تفکیک جرایم در زندان اوین اجرا می شود کیانوش در بند اشرار و قاتلین قرار گرفته و وی به هیچ وجه امنیت جانی ندارد . منابع درون زندان اوین اعلام کردند کیانوش حتی شب ها نمی تواند خواب راحتی داشته باشد و به شدت تحت فشار قرار دارد. وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با این گونه رفتارها سعی بر آن دارد کیانوش را وادار به تایید اعترافات دروغین بکند .
ما مراتب اعتراض خود را نسبت به نگهداری بدون توجیه کیانوش سنجری در زندان اوین اعلام می کنیم و تاکید می کنیم در صورتی کیانوش هرچه سریعتر آزاد نشود تجمعی در اعتراض به نقض حقوق بشردر ایران به پا خواهیم کرد.
از تمامی فعالین سیاسی و حقوق بشری در سراسر دنیا برای آزادی کیانوش سنجری کمک می خواهیم
کارزار آزادی کیانوش سنجری
12/24/2006
دوستان عزیز می توانید برای حمایت از کارزار آزادی کیانوش سنجری نام خود و بلاگتان(در صورت وجود) را به آدرس ایمیل ما بفرستید یا نامتان را درقسمت نظرات ثبت کنید