Thursday, October 26, 2006
طومار آنلاین را امضا کنید
به نام سعادت مردم ایران

کارزار آزادی کیانوش سنجری بعد از مکاتبات بسیار با سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر و نظر مساعد این سازمان ها برای آزادی کیانوش اقدام به آماده کردن دادخواستی کرده است که از شما مدافعین حقوق بشر در سراسر دنیا می خواهیم برای آزادی کیانوش سنجری آن را امضا کنید . با توجه به اهداف بلند مدت کارزار که آزادی کلیه زندانیان سیاسی می باشد از شما می خواهیم برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی تلاش کنید.متن فارسی نامه در زیر موجود است..
کارزار آزادی کیانوش سنجری
1385/08/04
26/10/2006
متن فارسی نامه :
به :
سازمان های مدافع حقوق بشر، فعالین حقوق بشر و...
موضوع: اقدام فوری برای آزادی مهدی سنجری
با سلام
مهدی(کیانوش) سنجری 23 ساله از فعالین حقوق بشر در ایران است که در جریان درگیرهای به وجود آمده در تهران بازداشت شده است . وی در وبلاگش در مورد زندانیان سیاسی و به خصوص دانشجویان زندانی خبر رسانی می کرد.سنجری که برای تهیه خبر از درگیری های 7 اکتبر در تهران به محل درگیری قدم گذاشته بود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شده است. لازم به ذکر است وی در سلول انفرادی به سر می برد و هیچ خبری از وی در دست نمی باشد . مد نظر می باشد که نگهداری زندانی درسلول انفرادی نقض مسلم حقوق بشر است.

سنجری ازاعضای نهادی موسوم به جبهه ی متحد دانشجویی بود .
ما فعالین حقوق بشر در ایران با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت وخیم کیانوش سنجری خواهان اقدام شما سازمان های حقوق بشری و فعالین حقوق بشر برای آزادی سنجری در سراسر دنیا هستیم . ما تاکید می کنیم آزادی اندیشه و ابراز عقیده از حقوق اولیه انسانی است که حکومت ایران آن را زیر پا می گذارد .
ما اصرار داریم که شما سازمان های حقوق بشری و فعالین حقوق بشر با دولت ایران ارتباط برقرار کنید و خواستار آزادی سنجری شوید. سنجری تنها نمونه ای از فعالین حقوق بشری محبوس می باشد که به دلیل نبود دموکراسی و سرکوب عقیده در ایران دچار مشکل شده است.
با ارادت
دانشجویان و فعالین عرصه ی حقوق بشر
http://sos-sanjari.blogspot.com