Wednesday, November 29, 2006
مقاومت دلیرانه کیانوش سنجری در مقابل وزارت اطلاعات
به نام سعادت مردم ایران
کیانوش سنجری در حدود دو ماه است در بازداشت وزارت اطلاعات به سر می برد. سنجری تا امروز تفهیم اتهام نشده است و مامورین وزارت اطلاعات با اعمال شکنجه قصد بر آن دارند با تحمیل اتهامات علیه کیانوش پرونده سازی کنند . مادر کیانوش سنجری روز دوشنبه گذشته بار دیگر به زندان اوین مراجعه کرد و بنا بر اظهارات منابع درون زندان اوین موفق به دیدار فرزندش نشد.
ما اعلام می کنیم طی رایزنی های دوستان قرار بر این شد تا وکیل مدافع دیگری برای کیانوش اختیار شود.
وازت اطلاعات جمهوری اسلامی با نگهداری کیانوش در سلول انفرادی قصد آن را دارد که وی را از بین ببرد ومنابع درون زندان اوین که کیانوش را از نزدیک دیده بودند اعلام کردند وی به شدت لاغر شده و وضعیت نامناسب جسمی وی را آزار می دهد.
وزارت اطلاعات با نگهداری کیانوش در سلول انفرادی و شکنجه وی قصد آن را داشت که کیانوش را مقابل دوربین ها تلویزیونی بنشاند و وی را مجبور به اعترافات کذب بکند که کیانوش سنجری هر بار با مقاومت دلیرانه ی خود این توطئه را خنثی کرد.
از آنجا که وزارت اطلاعات و قوه قضاییه هیچ اهمیتی به حقوق انسان ها نمی دهند و تمامی مواد مندرجه در اعلامیه جهانی حقوق بشر در ایران زیر پا نهاده شده است تاکید می کنیم دیگر فرصتی برای صحبت با مسئولین قوه قضاییه باقی نمانده است و ما از طریق سازمان ها بین المللی حقوق کیانوش را پیگیری خواهیم کرد .
تجمعی نیز به زودی در کشور بلژیک و در مقابل مقر اتحادیه اروپا صورت خواهد گرفت که در این مورد اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.
کارزار آزادی کیانوش سنجری
11/29/2006
دوستان عزیز می توانید برای حمایت از کارزار آزادی کیانوش سنجری نام خود و بلاگتان(در صورت وجود) را به آدرس ایمیل ما بفرستید یا نامتان را درقسمت نظرات ثبت کنید
دوستی مطلبی در مورد کیانوش نوشته اند که در پایین درج شده است:
از طرف یک همسنگر

کیانوش جان تو هرگز تنها نیستی یادم می آید روزهای آخر باهم حرف زدیم و گفتی احساس می کنی بزودی دستگیر می شوی و به من گفتی تنهایی و خواستی اگر اتفاقی برایت افتاد چند کار بکنم . تا آنجا که توانستم انجام دادم حالا دلم می خواست زودتر بیایی و ببینی کارزار آزادی کیانوش چه می کند برای تو و بدانی که چقدر دوستت دارند. آنانی که قلم و کلام را گناه نمی دانند و به آزادی ایمان دارند و آزادی تو را درخواست دارند . بله عزیزم تو هیچوقت تنها نبودی و نیستی و نخواهی بود حتی پشت دیوارهای بلند اوین و زیر شکنجه مامورین . کمی صبوری کن . من مطمئنم بزودی در کنار هم و دیگر دوستانت خواهی بود. و این بار بهار زندگی را تجربه می کنی

زنده و جاوید باد آزادی