Monday, November 13, 2006
توضیحی در مورد فعالیت هایی بر ضد کارزار آزادی کیانوش سنجری
به نام سعادت مردم ایران
کارزار آزادی کیانوش سنجری به عنوان کارزاری مستقل در همان روزهای نخست اعلام کرد از زندانیان سیاسی دفاع خواهد کرد و در این میان زندانیان سیاسی را با یک رنگ می بیند.
متاسفانه دشمنان آزادی و کسانی که عمری مشغول خیانت به مردم ایران بودند با ترفندهایی زشت سعی بر آن دارند اتحادی که در این کارزار برای دفاع از زندانیان سیاسی شکل گرفته است را تخریب کنند.
امروز بعد که روزها از فعالیت کارزار می گذرد با نهایت شرمندگی اعلام می کنیم باید در باره ی مساله ای توضیح دهیم .
در اولین روز فعالیت کارزار فردی با ثبت کامنت هایی زشت و به دور اخلاق ما را هدف قرار داد و ما بعد از اینکه متوجه شدیم فرد مورد نظر به علت بیماری های روانی دست از کار خو برنمی دارد مجبور شدیم کامنتها را با تایید مدیریت نشان دهیم . مدتی گذشت و همچنان کامنت هایی زشت را شاهد بودیم تا اینکه این فرد بیمار با ثبت وبلاگی به نام کیانوش سنجری و با تهیه قالبی همچون وبلاگ کیانوش،همنام آن و درج مطالبی کذب و به دور از اخلاق سعی بر آن داشت که به خیال خود سنجری را تخریب کند که ما باز هم سکوت کردیم .
این فرد یا افراد با درج کامنت های در وبلاگ سخنگوی کارزار و حتی خانم شیوا نظر آهاری سعی بر آن داشت که این دوستان را نیز با مشکل موجه کند که شخص سخنگوی کارزار نیز مجبور به درج نظرات بعد از تایید شد . به بسیاری از وبلاگ ها ینز دست اندازی کرده است
امروز متاسفانه خبردار شدیم این عامل جمهوری اسلامی به وبلاگ های حامی کارزار نیز دست اندازی کرده و در آنجا نیز کامنت هایی با همان مضمونی که برای ما فرستاده بود را ثبت کرده است و حتی در موردی جالب برای یکی ازحامیان کارزار وبلاگی طراحی کرده و آدرس آن را برای دوستان ایشان فرستاده است . این دوست گرامی امروز با تماس گرفت و این موضوع را اعلام کرد و اعلام می کنیم به دلیل حفظ امنیت و شخصیت افراد مجبوریم در این مورد توضیح دهیم و علاقه و وقت به پرداختن به حاشیه ها نداریم
اعلام می کنیم وبلاگ
http://khakhava.blogfa.com
توسط همین فرد طراحی شده و مربوط به حامی کارزار نمی باشد .
به مردم ایران وبه خصوص افرادی که نامشان به عنوان حامی کارزار درج شده عرض می کنیم هیچ کامنتی از طرف ما برای ایشان ثبت نمی شود و ما تنها از طریق ایمیل خود و آن هم در مواقع ضروری با دوستان ارتباط برقرار می کنیم . دوستان عزیز مراقب توطئه های عوامل جمهوری اسلامی و نهادهای وابسته باشید که اتحاد ما را هدف گرفته اند.
چندی قبل بود که وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی اعلام کرد وبلاگ های دشمنان ما هستند و در اینجا کاملا مشهود است که با چنین حربه های قصد دارند مردم ایران را از این پایگاه ازادی بیرون برانند و وبلاگ ها را نیز در تسخیر داشته باشند . بار دیگر اعلام می کنیم این حربه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است که با آلوده سازی فضای وبلاگ ها قصد دارد ما را از ادامه راه خود بازدارد.جالب این است که این افراد با شناسایی وبلاگ های پر طرفدار و آلوده سازی آنها و حتی نسخه برداری و نوشتن مطالبی برای تخریب چهره ی این دوستان در وبلاگ های دروغین که ساخته دست خودشان می باشد قصد دارند شخصیت های سیاسی ما را از وبلاگ نویسی بازدارند.
نمونه آن را در بالا ذکر کردیم و می بنیم این افراد با ساختن وبلاگی جعلی قصد دارند این دوست گرامی از ادامه فعالیت بازدارند و شخصیت وی را نزد حامیان بد جلوه دهند
دوستان عزیزضمن عذرخواهی از شما عزیزان باید بگوییم تنها به دلیل حفظ حرمت حامیان کارزار مجبور به این اطلاع رسانی شدیم و گرنه ما مدت هاست که اینگونه رفتارها را تحمل کرده و می کنیم
ازشما عزیزان می خواهیم به اینگونه مسائل توجهی نکنید زیرا هدف این افراد مشغول کردن ذهن ما می باشد و اینکه ما از هدف اصلی دور شویم.به وبلاگنویسانی که وبلاگ هایشان هدف این افراد قرار گرفته اند توصیه می کنیم تا مدتی قسمت نظرات وبلاگ خود را مدیریت کنند و نظرات را بعد از تایید درج کنند .

زنده باد آزادی،گسسته باد زنجیر استبداد
کارزار آزادی کیانوش سنجری
13/11/2006