Monday, October 30, 2006
اخبار کارزار/ مادر سنجری همچنان محروم از ملاقات با فرزندش
به نام سعادت مردم ایران
ظهر امروز بار دیگر مادر کیانوش سنجری در هوای سرد و بارانی تهران برای ملاقات با فرزندش راهی زندان اوین شد و متاسفانه مامورین زندان دوباره به وی اعلام کردند سنجری ممنوع الملاقات است . مادر کیانوش در حالی که بسیار غمگین بود به نماینده کارزار گفت:
حتی حاضر است از دور فرزندش را ببیند! وی اعلام کرد کیانوش اولین بار نیست که در 209 به سر می برد اگر سالم است چرا مانند گذشته نمی توانم با فرزندم دیداری داشته باشد؟
مادر کیانوش که حاضر به مصاحبه با رسانه ها به دلیل بدتر شدن شرایط فرزندش نیست اعلام کرد : دفعه ی قبل که ماموران با شکستن درب منزل به خانه آنها وارد شده و کیانوش را بازداشت کردند او مدت 111روز در انفرادی به سر برد در آن زمان من با رسانه ها مصاحبه می کردم ولی از طرف مسئولین با من تماس گرفته شد و اعلام شد چون با رسانه ها مصاحبه کرده ام فرزندش را آزاد نمی کنند .
چند روز قبل گویا از طرف یک رادیو لوس آنجلسی با مادر سنجری تماس گرفته شده و صدای ایشان را ضبط کرده وسپس پخش کرده اند که موجبات دلخوری او را فراهم کرده است. خانم سنجری ضمن ابراز ناراحتی از این رفتار اعلام کرد حاضر به انجام مصاحبه نبوده است و بدون کسب اجازه از وی این مصاحبه پخش شده است.
کارزار آزادی کیانوش سنجری بار دیگر با انتقاد از مسئولین قوه قضاییه از این نهاد می خواهد به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی احترام بگذارد. طبق قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی زندانی حق دارد با وکلا و خانواده اش خود دیدار داشته باشد و تفهیم اتهام باید در حضور وکیل صورت بگیرد ولی متاسفانه بازجویان سنجری قصد دارند در حین بازجویی با زیر فشار قرار دادن وی اتهامات خود را به وی تحمیل کنند تا جای اعتراضی باقی نماند.
بار دیگر از تمامی فعالین حقوق بشر در سراسر دنیا برای آزادی سنجری کمک می خواهیم و به مسئولین قوه قضاییه اعلام می کنیم هرچه سریعتر تکلیف سنجری را مشخص کنند و بی قید وشرط او را آزاد کنند.

دوستان می توانند همچنان برای حمایت از کارزار آزادی کیانوش سنجری با ایمیل ما تماس گرفته یا نام خود و وبلاگشان(درصورت وجود) را در قسمت نظرات ثبت کنند . دوستانی که مطالبی در مورد کیانوش نوشته اند نیز می توانند مطلب را برای ما به آدرس ایمیل ما بفرستند


کارزار آزادی کیانوش سنجری
30/10/2006
1385/08/08
http://sos-sanjari.blogspot.com