Sunday, October 29, 2006
اخبارکارزار/کیانوش سنجری همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود
به نام سعادت مردم ایران
دوستان گرامی در مورد سوالات به وجود آمده نزد شما عزیزان کارزار آزادی کیانوش سنجری در باره ی چندین مورد توضیح
می دهد:
دوستانی سوال می پرسندکه آیا کمپین با سازمان های حقوق بشری تماس دارد؟ در پاسخ عرض می کنیم در این مورد نگرانی وجود ندارد و ما تمامی اقدامات لازم را انجام داده ایم.
دوستانی سوال می پرسند از کیانوش خبر جدیدی ندارید؟ اعلام می کنیم کیانوش سنجری در بند مخوف 209 قرار دارد و کسب خبر از این بند بسیار مشکل است اما ما با خبر شدیم همچنان کیانوش سنجری در این بند تحت فشار است و هر روز چندین مرتبه وی را به بهانه بازجویی از سلول خارج می کنند و همچنان وی را با اتهامات جدید زیر فشار قرار داده اند . کارزار آزادی کیانوش سنجری با اعتقاد بر اینکه سنجری هیچ خلافی مرتکب نشده است خواهان آزادی بی قید وشرط او می باشد. سنجری هیچ اقدامی علیه نظم عمومی و امنیت ملی انجام نداده و رفتار وی در چارچوب قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی می باشد که متاسفانه مسئولین به این مهم توجهی ندارند.
در مورد همکاری شما عزیزان با کارزار متذکر می شویم با مشاورین کارزار در این مورد صحبت شده است و به این نتیجه رسیده ایم که در این دوره ی زمانی بهترین نوع همکاری شما عزیزان امضای دادخواست آزادی سنجری می باشد و در صورتی که کارزار به نیروی جدید احتیاج داشته باشد از شما عزیزان کمک خواهیم خواست.
با افتخار اعلام می کنیم برای آزادی کیانوش سنجری با بسیاری از شخصیت های سیاسی و حقوق بشری مکاتبه شده است و این عزیزان از کارزار حمایت های کرده اند. با ده ها سازمان حقوق بشری در مورد سنجری صحبت شده است و از این سازمان ها تقاضای کمک کرده ایم. مشاورین کارزار در چندین کشور با نمایندگان سازمان های حقوق بشری صحبت هایی داشته اند و با نظر مساعد این افراد روبه رو شده اند .
اعلام می کنیم برای آزادی کیانوش سنجری اقدامات دیگری مد نظر داریم که در صورت لزوم با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت .
دوستانی در مورد دادخواست آزادی کیانوش سنجری سوالاتی پرسیده اند و پرسیده شده بود آیا این دادخواست( پتیشن) ایراد فنی دارد ؟
در پاسخ اعلام می کنیم این دادخواست هیچ ایراد فنی ندارد و امضا های شما عزیزان بدون هیچ مشکلی قابل رویت خواهد شد اما برای حفظ امنیت شما تصمیم گرفته شد امضا ها بعد از تایید منتشر شود.
مطلب بسیار مهمی که باید آن را تکرار کنیم این است که این دادخواست بعد از جمع آوری امضا به سازمان های حقوق بشری فرستاده خواهد شد لذا از آن تعداد انگشت شماری از افراد که به دلیل ناراحتی از بازداشت کیانوش از کلمات غیر اخلاقی علیه برخی از افراد استفاده می کنند تقاضا داریم از استفاده چنین جملاتی پرهیز کنند تا ما بتوانیم دادخواستی در شان کیانوش سنجری به سازمان های حقوق بشری ارسال کنیم .
کارزار آزادی کیانوش سنجری نگهداری سنجری را سلول انفرادی را محکوم می کند و خواهان آزادی قیدو شرط او می باشد.
با تشکر از حامیان آزادی سنجری بار دیگر تکرار می کنیم برای آزادی کیانوش از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد

کارزار آزادی کیانوش سنجری
زنده باد آزادی
29/10/2006
1385/08/07