Saturday, October 21, 2006
پاره ای از توضیحات در مورد فعالیت های کمپین آزادی کیانوش سنجری
دوستانی با کمپین تماس گرفته و سوال می پرسند چگونه می توان برای آزادی کیانوش اقدامی انجام داد؟
ضمن تشکر از این عزیزان اعلام می کنیم کمپین آزادی کیانوش سنجری در همان ساعت های نخست آغاز به کارش با فعالین حقوق بشر و سازمان ها و گروه های حامی حقوق بشر تماس هایی داشته و برای آزادی کیانوش کمک خواسته است اما مسئولین کمیپن به این اقدامات بسنده نکرده و نامه هایی برای فرستادن به سازمان های حقوق بشری آماده کرده و هر چه سریعتر این نامه ها را به این مجموعه ها خواهد فرستاد که به زودی برای اعلام حمایت شما عزیزان در دسترس قرار خواهد گرفت .اعلام می کنیم ما برای آزادی کیانوش از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد .
کمپین آزادی کیانوش سنجری از مهندس حشمت الله طبرزدی که از این حرکت اعلام حمایت کرده اند تشکر کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت می کند .
کمیپن آزادی کیانوش سنجری بار دیگر اعلام می کند به هیچ شخص، گروه، سازمان و حزبی وابستگی ندارد و کاملا مستقل عمل می کند . ما برای آزادی کیانوش سنجری دلگرم به حمایت های مردم و فعالین حقوق بشری هستیم و تا آخرین نفس برای آزادی زندانیان سیاسی تلاش خواهیم کرد .
در پایان اعلام می کنیم اهداف بلند مدت کمپین آزادی کلیه زندانیان سیاسی می باشد وهدف کوتاه مدت ما آزادی شخص کیانوش سنجری می باشد و در این راه از تمامی فعالان عرصه حقوق بشر کمک می خواهیم و خواهان پشتیبانی آنان هستیم و امید واریم بتوانیم مجموعه ای از فعالین حقوق بشری را برای دفاع از زندانیان سیاسی در این مکان گرد هم آوریم .
زنده باد آزادی اندیشه
کمپین آزادی کیانوش سنجری
1385/07/30
21/10/2006