Monday, October 23, 2006
اخبار کارزار/ مادر کیانوش سنجری موفق به دیدار وی نشد
امروز مادر کیانوش سنجری به زندان اوین مراجعه کرد اما بازهم مسئولین زندان مانع دیدار وی با فرزندش شدند. به مادر سنجری اعلام شده است هنوزبازجویی هایی کیانوش یه پایان نرسیده است و نمی توانید وی را ملاقات کنید.
کارزار آزادی کیانوش سنجری ضمن محکوم کردن این رفتار با خانواده یک زندانی سیاسی توجه مسئولین قوه قضاییه را به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی جلب می کند و از این نهاد می خواهد قوانین حقوق بشری را زیر پا نگذارد .
مادر سنجری به نماینده کارزار می گوید:
امروز بسیار امیدوار جلو زندان اوین رفتم اما متاسفانه نتوانستم با کیانوش دیدن کنم. با خودم فکر می کردم چون فردا عید است بگذارند حتی یک دقیقه هم شده فرزندم را ملاقات کنم اما افسوس که نتوانستم.به من گفتند که اینجا نیایید هنوز بازجویی های او تمام نشده است .
دوستان می توانند همچنان برای حمایت از کارزار ازادی کیانوش سنجری با ایمیل ما تماس گرفته یا نام خود و وبلاگشان(درصورت وجود) را در قسمت نظرات ثبت کنند . دوستانی که مطالبی در مورد کیانوش نوشته اند نیز می توانند مطلب را برای ما به آدرس ایمیل بفرستند
کارزار آزادی کیانوش سنجری
1385/08/01
23/10/2006